Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy Państwa o następujących kwestiach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest firma

Royal College
59-300 Lubin
ul. Odrodzenia 34
tel. 609302014

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych, prosimy o kontakt z w/w administratorem.

Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu wdrożyliśmy bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).

Jakie dane zbieramy?

  • Adres e-mail, imię, nazwisko. Dane te są zbierane, ponieważ wypełniają Państwo formularz kontaktowy, korzystają z czata Tawk lub wysyłają do nas e-mail z zapytaniem i oczekują odpowiedzi na zadane pytanie.
  • Adres IP, informacje o rodzaju przeglądarki używanej przez klienta, rozdzielczości ekranu, albo w jaki sposób klient trafił na naszą stronę – czyli dane statystyczne.
  • Serwer www na którym zainstalowana jest strona może gromadzić w tzw. logach serwerowych informacje o adresie IP z jakiego wysłano zapytanie

Cel i podstawa przetwarzania Państwa danych

Dane klientów przetwarzane są w następujących celach:

  • Kontaktowanie się z Państwem – wypełniając formularz kontaktowy, rozmawiając przez Czat, lub wysyłając do nas e-mail podajecie Państwo swoje dane (np.: imię, nazwisko, e-mail, telefon) i te dane trafiają na naszą skrzynkę mailową a następnie są używane do kontaktowania się z Państwem, przede wszystkim odpowiedzi na wysłane do nas zapytanie;
  • Statystyki odwiedzin. Monitorujemy aktywność użytkowników naszej strony, badając ilość odwiedzających i prowadząc statystyki przy użyciu Google Analytics.
  • Automatyczne zapisywanie logów serwera www operatora hostingowego. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych. Zapisowi mogą podlegać: takie dane jak czas nadejścia zapytania, czas wysłania odpowiedzi, nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do strony nastąpiło przez odnośnik, informacje o przeglądarce użytkownika, Informacje o adresie IP. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony ale mogą służyć do ich zlokalizowania za pomocą adresu IP.
  • Adres IP użytkownika jest zapisywany przez wtyczkę czuwającą nad bezpieczeństwem strony – Wordfence. Sprawdzane jest skąd przychodzi połączenie, oraz czy nie ma z danego adresu prób nieautoryzowanego wejścia do zaplecza strony (włamania).
  • Korespondencja z Państwem prowadzona w ramach Czata – Tawk jest archiwizowana na serwerach firmy Tawk. Wszystkie podane tam dane są archiwizowane.
  • Zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. “ciasteczka”); Więcej szczegółów znajduje się poniżej w akapicie „pliki cookies” a przede wszystkim w dokumencie cookies.
  • Przechowywanie na serwerze firmy hostingowej plików strony;
  • Przechowywanie na serwerze dostawcy usługi poczty elektronicznej korespondencji mailowej;

Jak długo dane są przechowywane?

Adres e-mail przechowujemy przez czas nieokreślony, przede wszystkim w celu możliwości bezproblemowego wznowienia kontaktu.

Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.

Jakie macie Państwo prawa ?

Wszystkie dane jakie Państwo nam przekazujecie, przekazujecie dobrowolnie. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych w dowolnym momencie. Dane będą przetwarzane do czasu odwołania udzielonej zgody.

Macie Państwo prawo do dostępu do swoich danych, edytowania ich (poprawienia), sprostowania, usunięcia, przenoszenia, lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorującego jakim jest Generalny Inspektor Danych Osobowych.

Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. Chcąc zgłosić zmianę, lub odwołanie Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych, prosimy skorzystać z kontaktu mailowego podając w treści jakiej zmiany Państwo oczekujecie.

Komu udostępniamy Państwa dane?

Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.

Państwa dane udostępniane są:

  • firmie hostingowej (przechowywanie strony internetowej oraz poczty elektronicznej e-mail). Udostępniane są adresy IP.
  • firmie Defiant – dostawcy oprogramowania Wordfence. Udostępniane są adresy IP.
  • firmie Tawk – czat
  • firmie Google – narzędzie Google Analytics

Pliki cookies

Strona www.royal.edu.pl zwana niżej Serwisem korzysta z plików cookies.

Wszystkie szczegóły znajdują się tutaj.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w Państwa komputerze i przeznaczone są do korzystania z Serwisu.

Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

  • tworzenia statystyk odwiedzin strony, co m.in. umożliwia ulepszanie struktury i zawartości strony;
  • utrzymanie sesji użytkownika serwisu (w przypadku logowania osoby uprawnionej do tego), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  • zanotowania czy wyrażają Państwo zgodę na pliki cookies
  • czata

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie

http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies

Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.